onlineamoozan

آنلاین آموزان بستریست برای همه جهت برگزاری کلاس های آنلاین، آزمون های آنلاین، وبینارها و ...

onlineamoozan

آنلاین آموزان بستریست برای همه جهت برگزاری کلاس های آنلاین، آزمون های آنلاین، وبینارها و ...

مهم ترین نکات برای یادگیری زبان فرانسه

گاهی اوقات نیز افراد زمان کافی برای رفتن به کلاس را ندارند و این مساله موجب می شود نسبت به یادگیری زبان بی توجه باشند. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و در صورت استفاده صحیح از آن می توانیم موانع را برای همیشه از بین ببریم.تکنولوژی هر روز در حال ترمیم خود هست و تنها هدف آن یادگیری بهتر و بیشتر برای بشریت است.بیاید استفاده ی صحیح از تکنولوژی را به فرزندانمان بیاموزیم.

در اغلب کلاس هایی که برای آموزش زبان فرانسه برگزار می گردد تنها به بخش گفتاری آن توجه می شود و نسبت به بخش نوشتاری آن هیچ اهمیتی داده نمی شود. تجربه نشان داده است که بسیاری از افراد و کودکان زمانی که در کلاس حضور دارند نمی توانند تمرکز خوبی برای یادگیری این زبان داشته باشند و برای بار دوم هم هیچکس نیست که مطالب را مجددا توضیح دهد.با شرکت در دوره های آنلاین زبان فرانسوی می توانید روی مهارت های گفتاری و نوشتاری  تمرکز بیشتری کرده و برای یادگیری بهتر نیاز به تلاش فراوان است.

در مورد زبان فرانسه نرم افزارها و اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد اما شما به لهجه ایی زیبا و صحیح نیازمند هستید و می دانید زبان فرانسه زبان عشق و احساس هست و باید در یادگیری آن دقت کافی داشت.آموزشگاه گوتاک برایتان این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی به فرانسه صحبت کنید.

الفبای زبان فرانسه از نظر نوشتاری همان حروف زبان انگلیسی می باشند که تنها تلفظ آنها متفاوت است.

حروف زبان فرانسوی مانند زبان انگلیسی ۲۶ حرف می باشد که ۶ حرف آن حروف صدادار یا Voyelle و مابقی آنها یعنی ۲۰ حرف دیگر حروف بی صدا یا Consonne می باشند.

Les voyelles: A E I O U Y
Les consonnes: B C D F G H J K L M N P Q R S T V W X Z

چند نکته درباره زبان فرانسه

نکته۱: صداهای تو دماغی: صداهای تو دماغی زبان فرانسه صداهایی هستند که در فارسی هیچ معادلی ندارند. ممکن است شما در زمان غرغر کردن یا ادا درآوردن و مسخره بازی صداهای مشابهی را درآورده باشید اما در زبان فرانسه این صداها بخشی از ساختار تلفظ زبان را ساخته اند. این صداها مشابه صداهای قبلی گفته شده هستند اما تو دماغی تلفظ می شوند. گاهی انتهای این صداها تا حدی به سمت صدای نون می رود.

نکته ۲: زبان فرانسه حروف ناخوانده زیادی دارد. تقریبا تمام حروف بی صدا در آخر کلمات به جز حروف C, R, F و L تلفظ نمی شوند.

نکته ۳ : فرانسوی ها کلمات را در جمله به صورت به هم چسیده می خوانند پس ممکن است حرف آخر یک کلمه با حرف اول کلمه بعد ترکیب شود و تا حدی متفاوت تلفظ شود.

بد نیست بدانید بین حروف الفبای زبان فرانسه بیش از ۲۰ درصد را از زبان‌های دیگر وام گرفته است برای مثال ۵/۱ درصد را از آلمانی، ۱/۰ درصد از عربی و ۱۲ درصد از اسپانیایی و باقی را از زبان‌های دیگر گرفته است.

در زبان فرانسه مانند اغلب زبان‌ها اسامی دارای جنسیت گرامری هستند که می‌تواند مذکر یا مونث باشد حرف تعریف le نشان دهنده اسامی مذکر، حرف تعریف la نشان دهنده اسامی مؤنث و حرف تعریف les نشان دهنده اسامی جمع است که بسیار نزدیک به زبان انگلیسی است که در آخر کلمه به آن s اضافه می‌کنیم.

فرانسوی‌ها در کشور خود بسیار مقید به قواعد و دستور زبان هستند و معمولا مؤدبانه و آرام صحبت می‌کنند. به‌عنوان‌مثال واژه‌ی سلام همیشه با القاب اجتماعی و خوش‌رویی تمام به کار می‌رود، برخورد غیر عمد در خیابان حتما با گفتن «pardon» همراه می‌شود یا بهترین کلمه در خداحافظی با افراد ناشناس «Au revoir» است.

نکته 4: توجه داشته باشید که حرف h در زبان فرانسه بی صدا است و صدایی از خود ندارد.

می توانید تمامی نکات را در دوره های آنلاین که در آموزشکاه گوتاک برگزار می شود را شرکت کرده و بسیار آسان به فرانسه صحبت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.